benimmdunyamm 7 haftalık hamileyim asaga indim 2 adım attım karnimin oraya bir ağrı girdi şiddetli şekilde baya korktum Allah’tan geçti hemen neden olmuştur kanamam falan yok
Feyzaveannesi benimmdunyamm Canım çok normal ayağa kalkarken özellikle uzanırken ilk önce Doğrul biraz bekle sonra ayağa kalk. Hem baş dönmen olmaz hem o bıçak saplanması gibi ağrı azalır. Rahim genişliyor ondan bu ağrılar.
Hilal-95 benimmdunyamm benek yerleşiyor ağrıların olucak sen üşütme ayaklarını dinlen 20 haftaya kadar kasık ağrısı çektım ben zonkluyodu resmen dinlenmeye dikkt et canm
Derininannesi_ benimmdunyamm yerleşme sancısıdır benim de kramplar giriyordu lütfen dikkatli ol en kritik zamanlar