HZK Öncelikle herkese merabaa 🙋♀️😍 Evet kızlar bende oğlumu kucağıma Aldım 😍 fazla uzatmadan başlıyorum 😘 Ayın 10 unda akşam bi anda kasığıma ağrı girdi ve benden bişey geldiğini hissetttim gelen Nişan mış sonrasında az pembemsi akıntım oldu çok heycanlandım tamam dedim Doğum habercisi çok ta heycanlıydım . Hiç ne ağrım vardı nede sancım bekliyim dedim hep normal olarak geldik bu güne kadar doktorum sen çok rahat normal doğurursun çok müsait demişti .sancım gelirsede evde çekiyim diye ne zaman dayanılmıycak noktaya gelirsem o zaman gidicem hastaneye diyordum hep zaten hastene çok yakın. Ama ne ağrım var ne sancım sabaha kadar pembe kan gelmeye devam etti bende ne olur ne olmaz diye gidiyim dedim hastaneye gittim nst ye bağlandım ağrım çıkmadı . Neyse eve geldiğimizde saat 11 di .saat 16 da suyum gelmeye başladı azar azar başladı sonra çoğaldı ne ağrım var ne bişey ama hastaneye gittik suyum hala yoğun bi şekilde gelmeye devam ediyordu . Alttan muayane oldum açılma sıfır dı nst ye bağlanıyorum ağrım var ama çok az çıkıyordu bebeğimin başı da çok yukarıdaydı nst de kaldım bi kaç saat ağrım gelecekmi diye ama gelen giden Yok açılmam da olmuyor. Neyse doktor geldi oda alttan muayene etti ama bebeğimin başı yukarda olduğu için ve açılmam 0 olduğu için zor olacağını söyledi istersen sezeryan yapalım dedi istersen de suni sancı verelim bekleyelim dedi bebeğin suyu bitse bile 24 saat riske girmiyormuş.bende normal istiyordum hep dedim Suni verin deneyelim bana 1 buçuk saat suni sancı verildi ama benim ağrım sancım açılmam hiç bişeyim Yok genede ben gülüyorum gayet mutluydum bebeğime kavuşacağım için ebe geliyordu sen niye gülüyorsun senin ağrının gelmesi gerekiyor dedi 😄 ama tık yoktu tabi. Suni ardından gene alttan muayene oldum bırakın açılma yumuşama bile yoktu rahimde doktor dedi ailecek konuşun isterseniz suni ye devam ederim bi ihtimal olabilir daha önce olmuşluğuda var dedi bebeğimin habereketleri de arada yavaşlıyordu bende dedim Yok tamam sezeryan edin beni dedim belden uyuşturmalı tamam dedi yarım saate kendimi ameliyata girerken gördüm . Ama o duyguyu anlatamam size korku sevinç mutluluk hüzün hepsi vardı . Belden vurulan iğne hiç acıtmadı kızlar sonra zaten uyuştum . Ama nefesim kesildi heyecandan 5 dakika geçmeden kadın karnımdan bastırmaya başladı bebeğimi çıkarıyorlarmış o sıra anammm bi çıktı onun sesini duydum bütün o Nefes darlığım gitti nasıl ağlıyorum nasıl ağlıyorum getirdiler oğlumu yanıma 2 dakikalığına dünyalar benim oldu o duyguyu anlatmak mümkün değil 😍 sonra oğlumu götürdüler ben artık dayanamıyorum devamlı soruyorum doktora ne kadar kaldı bitmesine ne kadar kaldı bitmesine diye . Yarım saat sonra çıktım ameliyattan odaya götürdüler beni baktım herkes bebeğin yanında 😄 ebe diyorki gördün mü hepsi bebeğin yanında 😄 sonra getirdiler oğlumu yanıma emzirmeye çalıştım kokladım minik minik öptüm 😍 bacaklarımı hiç hissetmiyordum narkozun etkisi geçmeye başlayınca bi ağrı aldı başını Gidiyo gerçekleri yazmak durumundayım o gece ağrıdan bağırdım devamlı yapılan ağrı kesicide fayda etmedi 😒 sabah 6 da çorba içtim sıvı tüketmeye başladım ebe de sabaha kadar gelip devamlı kanamama bakıp karnımı bastırıyordu o zamanda canım çok yanıyordu 😒 saat 7 de yürütücez seni dediler ben nasıl sevindim yürüycem diye ama o yürüme kısmı da çok acı verdi hiç beklediğim gibi olmadı 3 gün geçti ama hâla ağrılarım var neyse bebeklerimiz iyi olsunda 😍 ALLAH ‘ım hepinize kolaylık versin 💙❤️ Sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ❤️ Aklıma gelenler bu kadar kızlar sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım 😍😍🤩
sudamlasi HZK Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin gözün aydın darısı başıma artık😊su gelme olayını merak ediyorum yani su gelirken ped mi takıyoruz
Nesomer HZK gözünüz aydın rabbim ikinizede sağlık sihhat versin huzurla mutlulukla büyüsün evladınız. Benimde doğumun bayramdan 1 hafta sonra acayip korkuyorum sezeryan olacağım bende. İnş rabbim tüm annelerimize güç kuvvet dayanma gücü versin inş
HZK sudamlasi amin canım 😘 ya onu hiç sorma 🙈 ped fayda etmez zaten ben öylece çıktım gittim araba koltuğunu ısladım bütün kıyafetim ıslandı hastanede takıldı hasta bezi böyle olacağını bilseydim önceden hasta bezi alır koyardım eve .
HZK Nesomer aminnn sağol canım benim 😍 Allahım kolaylığını veriyor yeterki sen güçlü ol sağ salim kavuşursun inşallah Yavruna 😍😍