Cicekengiz Merhaba, 24 haftalık gebeyim göbek hizamda ağrı hissediyorum bir de sarı kokusuz akıntım var. Tam göbek hizasında baskı gibi bir ağrı oluyor normal midir ? Bu şekilde ağrı yaşayan ve hamileliğinde sorun çıkmayan var mı ?
Cicekengiz Zycn_aslan yaaa inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız ☺️ Bu hamilelik stresi o kadar çok ki keşke hep ultrason cihazına bağlı olsakta bebeklerimizi izlesek diyorum😁 burda da baya bişey okuyunca ister istemez etkilendim ve tedirgin oluyorum 😕