Ebruuuuuuuuuuu 6 aylık bebeğim var ve tekrar hamile 🤰olduğumu ögrendim. Bebegimi Emzirmeden kesmeli miyim? Bugün devam sütüne alıştırdım zar zor fakat gögüslerim çok şişti ve acıyor baya süt birikti ne yapmalıyım?
BBusraa Ebruuuuuuuuuuu instagramda emzirenanne isimli sayfa var takip etmeni öneririm bununla ilgili postları var. Emzirmeye devam etmenin gerektiğini söylüyor bazı uzmanlar bazılarıysa etmeyin diyor riskli gebelikler için vs vs.
Ebruuuuuuuuuuu BBusraa bi bakayım o sayfaya bende ebeme mesaj attım bu konuda Bilgi için ama dayanamıyorum göğüs agrısına şuan emziriyorum göğüs boşaldıkça felaket bir rahatlama hissi oluştu 😊
BBusraa Ebruuuuuuuuuuu okuduğum çoğu bilgiye göre emzirilebilir diyor ama yine de yanlış yönlendirmek istemem☺️ Sütler de dolmuş emzirin emzirin yarasın miniğe😌😂 siz bir inceleyin içinize ne sinerse kendi doktorunuz ile buna karar verin bence😌
mercimek1994 Bnm bildiğim düşük tehlikesi yoksa emzirmeye devam ediliyor dini boyutunu bilmiyorum tabi
Kadirvemalik Canım benim bebeğim de 10 aylıkken hamile olduğunu öğrendim herkes kes ha jes emzirmeyi diyip tiri rivi edip beynimi şişirdi ama kimseyi dinlemedim. 13 aylık olana kadar emdi bi gün emziriŕken midesini bulandırdı ve kustu daha da içmedi sütümu ek gıda verdim hep. Allah kolaylık veriyor. Bence emzirmeye devam et zaten kendileri bırakıyor.💪👍👌
Nergiz31 Canim ne kadar doğru bilmiyorum kuzenjm ikiye hamile kalınca doktor emzir demiş zaten zamanla sutun tadı değişirse tutmaz yine de sen bi doktora sor
Ebruuuuuuuuuuu Aslında benim bebeğimde hamile olduğumdan beri günde 1 kere çok az kusuyor ama yine de çok içmek istiyor sütümü. devam etmek istiyorum ama korkuyorum emen bebeğe veya karnındakine birşey olur diye. 4 rahim ameliyatım var düşük tehlikem Yok Allah’ın izni ile ama bi bakalım ebemden de cevap bekliyorum
Ebruuuuuuuuuuu Kızlar Ebemiz mesaj attı. Emzirmeyi bırakmam nane çayı içmem gerekiyormuş arada sütümü akıtıp masaj yapıp şiş yeri söndürmek gerekiyormuş. Ve bazen pompa yapmak gerekiyormuş sonra kendiliğinden kesilecekmiş.