Kızlar bugün 34 +2oldum dün sancım vardı hastaneye gittim ve gerçekten ufaktan doğum sancılarım başlamış doktorum 1 gece yatış verdi dün gece hastanede kaldım ciğer geliştirici iğne serum hapla sancıyı durdurmaya çalışıyolar bugün geri geldim eve. hap kullanacam doktor 3 hafta dayanırsa sonra doğsada sıkıntı olmaz dedi aranızda benim gibi olup gününü dolduran varmı