hamisanne_63 eslemsi benim ki bir yılda 700 zam yapmıştı evden çıkmıştık yani kontrat imzalamadıysanız istediği fiyatı verebilir ev sahibi🤷🏼♀️
Birdost Kira sozlesmesi yaptıysanız kanunlar sizi koruyabilir ama yapmadiysaniz nasıl işliyor bilemiyorum
DamlaAli eslemsi 140 lira artışa mı itiraz ediyorsunuz? Kira sözleşmeniz olsa bile ev sahibi bu kadar zam yapabilir. Sözleşme yoksa zaten isterse 1000 TL zam yapabilir. Hak iddia edilemez
Novaa eslemsi Mart ayında açıklanan 12 ay tüfe ortalamasına göre zam miktarı ile belli olur. Bu ay olsaydı mesela %19.60 zam ile 837,2 tl olurdu.
Btl2652 DamlaAli sözleşme olsun olmasın, yıllık artış miktarını geçemez ev sahibi eğer sözleşme yoksa bıle ılk konum olrak ev sahibi haksız konuma düşer . Kontratı yapacak ilk taraf ev sahibidir 😊
Hanife_ Dilandemirrr hiç sormayın bende 2500 veriyorum kendi evim de başka ilde 900 lira kiraya verdim çok özeniyorum kiracıma
DamlaAli eslemsi itiraz ediyorsunuz veya sözleşmeniz yok demedim ki nasıl okuyorsunuz anlamıyorum. Her neyse uğraşamam bye