Melikemell Merhaba anneler fıtık var bende normal doğum istiyorum ama epiduraldende korkuyorum fıtığı olanlar için ağrı oluyo dediler çok ne düşünüyorsunuz
Ness23 Ben 6 sene once bel fıtıgı amelıyatı oldum.Doguma 9 gun kaldı.Aneztezi doktoru epidural yapabılcegını belırttı.Ben normal dogum yapamıyorum ama sezeryan olucAm
nazlisucan Ben ameliyat olmadım ama 23 yaşında bel fıtığım olduğunu öğrenmiştim epiduralsiz doğum istiyorum bakalım😇