Askpare Dilayyyyy babanın doguma girmesini doğru bulmuyorum ya😬 psikolojisi bozulanlar olmuş işte eşine bidaha dokunamamş bunları duyunca eşim çok istemesine rağmen izin vermicem doguma girmeyiversin😂
Nazlimom Dilayyyyy ben girmesini istiyorum 6 ay önce paket aldıgımızda doktora kalmış covidden dolayı almıor demişti hele ki şimdi vakalar arttı hiç almaz😂
Dilayyyyy Askpare yani dogum sirasinda normal yada sezeryan farketmyr baba kalkip bakmiyor ki sahsen bn o sirada esimin elimi tutup destek olmasni istyrm sonucta ikimizin bebegi o anlara tanik olmali