Cansugomur 12+4 haftalık hamileyim ve kızım olucagini öğrendim doktor kız dedi acaba yanılma payı varmıdır 😀
ElifKarata Cansugomur canm öncelikle sağlıkla kucağına al bir arkadaş paylaştı az önce 31 . Haftasında cinsiyetinin değiştğni ☺️😘🤗
BBusraa Cansugomur hayırlı olsun🙏 Valla her an herşey olabiliyor bu konuda ne desek olmaz 31. Haftada cinsiyet farklı olduğunu öğrenen arkadaş bile çıktı 😂
DilekY35 Cansugomur hayırlı olsun Allah kucağınıza almayı nasip etsin. bizde 15+3 haftayız ama daha cinsiyetini öğrenemedik yarın kontrolümüz var bakalım inşallah öğreniriz nasip 😊
Cansugomur ElifKarata valla doktor direk kız dedi çok hareketliydi ama hayırlısı olsun kız erkek farketmezz😀
gonulcelen ElifKarata amanın ne diyorsun 😱 31. Hf mı .😳 Adını dağlara yazdım kızımın resmen herşeyini yaptırdım ettim ay şuna düşündüm de kocam beni boşar 😂
Cansugomur DilekY35 tam 13 haftada gelişiyor anne karnında benim bu 2. Bebeğim olucak ilkinde bu haftada öğrenmiştim 😊 Allah kucağımiza almayı nasip etsin inşallah heyecanla bekliyoruz
Cansugomur Beriliko doktor işinde iyi bir doktor ve taninanda bir doktor geçen hafta gittiğimde haftaya gel kesin cinsiyetini söylerim dedi ve söyledi 😁 insalahh yanilmamistir 😁