Damla_2121 İyi akşamlar kızlar bizim evde alaturka tuvalet kullanıyoruz klozet yok afedersiniz ama bn lavaboya gittiğimde sanki bebeğimi eziyormusum gibi hissediyorum acaba gerçekten eziliyormu bu durumu yaşayan varmı 25 haftalık hamileyim bu arada
Cansuada24 Damla_2121 tam cömelmiceksin canım zaten göbüşün varsa imkansız ben dizlerimi hafif kırıp duruyorum asla eskisi gibi egilemiyor bebegi sıkıştırmaya gelince o okadar korunaklı yerdeki korkma
Minigin_annesi0 Bende 23 ğm şimdiden zorlanmaya başladım karnımız iyice büyüdüpünde nasıl oturcaz bilmiyorum. Direk karnında bi his oluyo sıkışıyo gibi