Mariamu Benimde öyleydi canım 2 li test herşey normal çıktı 3lü istemedi , bu değer yüksek çıkınca direk nöral tüp defekti açıklığı riski diyip ultrason dan bakıyorlar onda da bişey çıkmadı doktor normal buldu sonucu ama kan testinde azıcık yüksek bulsunlar bu şeyi yazıyorlar hiç canını bile sıkma canımm çok normal böyle arada çıkması ve yüksek bile değil zaten ☺️