Kızlar ilk doğumumu dokuz sene önce normal doğum yaptım erkekti 41 haftayı geçikti açılma sancı nişan hiçbişey üç gün suni sancı alarak doğurdum şimdi ise ikinci oğlum olacak doktor iki hafta sonra doğum şekline karar ver gel dedi bana bıraktı ben sezeryan istiyorum ama çevrem okadar baskı yapıyor ki gözüm korktu ayrıca anksiyetem var napacam bilmiyorum akıl verin sezeryan olanlar gerçekten sezeryan sonra çok çektinizmi yıllarca o dikişler acıdımı agrıdımı yarımmı oldunuz