Kızlar bebeğimde gelişim geriliği ve su azlığı var pazartesi günü ciğer geliştirici iğne vurdular o zamandan beri karnım taş gibi oldu ne yatabiliyorum ne Bi yere yürüyebiliyorum lavobaya bile gidemiyorum karnım sızlıyo resmen ve bebek hareketlerini inanılmaz derecede arttı nefes alamıyorum bazen karnımın açısından normal mi sizce bu arada 34 haftalık hamileyim