Kızlar size bir sorum olacak ! 8 aralıkta transfer yapıldı. Çok şükür gebeyim fakat geçen hafta doktora gittim keseyi alttan bakınca gördü haftaya gel yine keseye bakalım dedi bir hafta sonrada kalp atışını duyarız dedi yani 2 hafta sonra. Neyse bugün 1 hafta doldu ve tekrar gittim baktı kese çok iyi durumda dedi bende kalp atışı için haftaya mı geliyorum dedim hayır 2 hafta sonra dedi. 🤔 neden her gittiğimde 1 hafta atıyor anlamadım! Son regl tarihine göre 6 haftalığız ama doktor bugün 4 haftalık dedi. Ya bi sorun mu var acaba neden böyle oldu ? Yaşayan var mı aranızda böyle bir şey 😕?