Devlet hastanesi hakkında çok bir bilgim yok ama giden arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla pek memnun değiller. Doğru düzgün ilgilenmediklerini söylemişlerdi. Doğum zamanıda hangi dr varsa o giriyormuş doğuma. Sırf o yüzden Atakent e gitmeye başladım ama diğer özel hastanelere göre en uygunu Atakent yine de doğum fiyatlarını da yeni ögrendim sezeryan ve normal icin 3500 dediler isteğe bagli sezeryanda sigorta karşılamadığı için 7000 dedi. Gerci doktora göre de fiyat farkı olabilir benim gittiğim dr icin o fiyatı verdi imkanın varsa bence riske atma stresli ve biraz korku saran bir durum sonucta sağlıkla kucagina alırsın inşallah 🙏