Hlt-seyma21 0-3 fazla almayin 5-6 tane yeter zıbın 4 tane tane filan alt üst takim yeter geriye kalani 3-6 ay alin 6-9 zibinda alın alt üst takımları hep 3-6 ay aldim ben bebegimin kıyafetleri hep bu şekilde 3-6 6-9 ay sadece iki tane yenidoğan alt üst bide 2 tane zibin aldim oda ilk doğduğunda hastanede giydirmek için
Eltimin bebeği şuan 3 aylik 6 aylik 6-9 aylikda giyiyor biraz tombiş bi bebek olduğu için