Kızlar adetim salı günü bitti normalde yumurtlama günlerinde kokusuz akıntım olurdu bu ay adetim biter bitmez nasıl bi akıntıysa anlmadım kokulu, sarı, cok aşırı derecede oluyor.Önerebileceğiniz bisey var mı.İlcede oturuyorum en erken pazartesu gününe randevu var.Fitil normal ilaç önerebilceginiz bisey var mı