grafikeranne Merhaba kızlar bende galiba var bir şeyler sürekli halsiz ve bulantı gibi değil de midem huzursuz. 5 gün oldu birliktelikten sonra ama yumurtlama dönemindeyim. Siz yaptırdınız mı erken gebelik testi ne düşünüyorsunuz yaptırsam mı 🤯🤯
Poncikk10 grafikeranne erken gebelik testinde yanılma olabilir eğer gebelikten eminsen beklediğin adet günü test yap
Ozgrm grafikeranne bence hamilesin bendede bir huzursuzluk vardı adete 2 - 3 gün kala artk adet olayımda kurtulayım bu ruh halinden modundaydım oysaki t3daviyle uğraşıyorduk hamilelik için meğer hamilelikmiş ve adet olmamıştm
Poncikk10 grafikeranne gebelik belirtileri için erken biraz sabret bence hakkında hayırlısı olsun inşallah
Anne88 Ozgrm canım ne kadar zmaan adet olmadım kaç gün geçti benim kasımın 18 inde batti geçen ay olmadım pko var ama tarlusal da kullandım yine gelmedi
Ozgrm Anne88 valla benim adetler düzenliydi yani olması gereken zaman gelmişti olmmıştım hamile kalmışım o ay
grafikeranne Erken gebelik testi aldım ben yine dayanamadım meraktan, Cumartesi günü sabah deneyeceğim
Melisssssss grafikeranne adetine 6 7 gün kala yap canım bence o test negatif çıkarsa insan üzülüyor bi nevi