14 haftalım gebeyim be malesef su domuz gribini kaptım butun vıcudum iliklerim sızlıyor resmen bıseyde kullanamıyorum beneğe bişey olmasa barı bu ara heryer herkes kırılıyor cok dıkkat edın kızlar.. Parol bile 2 saat agrılarımı dındırıyor rahat edıyorum ama resmen yatalak hastalar gibi ınlıyorum😔 korona bu kadar ağır geçmemişti bu cok değişik😭😭