Mervesuat ben de bebeği aşağıda hissediyorum bikaç gündür,bütün hareketim bi anda kısıtlandı,yatıyorum sürekli ,çok rahatsız edici bi his,kalça kemiklerim ve vajina etrafındaki kemiklerde uykumda dönerken bile şiddetli ağrı hissediyorum,umarım geçici bişeydir. Bi de benim tüm sıkıntılar bu 1 haftayı buldu,deli gibi el ayak kaşıntısı(karaciğer enzimlerinde bi sorun çıkmadı,safra asidi testi sonuçlarını bekliyoruz) var,hayırlısı bakalım,sezaryen olacağım için 2-2,5haftam kaldı,sıkıyorum dişimi,umarım sağ salim kavuşuruz yavrulara