Orsem
Gerçekten doktorunuzu arayıp kestane yiyebilir miyim mi diyeceksiniz 😅
Canın istiyorsa ye canım sonuçta zaten gebelik olmasa bile herşeyin fazlası zarar bazen yiyorum ben kestane cok seviyorum ayrıca gebelikte ödem oluşmasına iyi geliyor mideyi rahatlatıyor