Eminekrc63 Nişan gelmiş olabilir, ama nişan gelince doğum hemen başlamıyor. Bazısının 2-3 hafta önce geldiği bile oluyor. Senin artık son haftan, acile değilde kendi doktoruna bir görünsen iyi olur bence yarın. Bebeği bir kontrol etsin, git evde sancını bekle derse için rahat şekilde evde beklersin.