benimmdunyamm ozlem88 27 düşük bir değer ama normalde 1500 üstüne falan çıkması lazım kese için falan
ozlem88 benimmdunyamm hanimefendi zaten kendiliginden dustu :) doktorum da 27 deger kimyasali gosteriyoe dedi