Afifeelif kesinlikle insanın moralini bozmaktan başka birşey değil zaten insan bı umutla yapıyor ben ilk kızımda o şekilde negatif gördüm diye soğan kürü yapmıştım meğer hamileymisim on gün içtim o kürü sabah akşam sancı olunca hastaneye gittim hamile olduğumu öğrendim doktor düşmemesi şans demişti