Kızlar valla sinirim tepemde ya 39+5 olduk artık doğurmak istiyorum balikesir sehir hastanesinde kontrollere giriyorum doktorumun isi cikmis bir yere gitmis acildeki doktor bakti cihazlar millattan kalma 39+5teki bebeği 36 haftalık gösteriyor. Böyle bir saçmalık olsa kendi doktorum söylemez miydi 4 gün önce gelmiştim kontrole daha.
Sinirlerim alt üst nstye bagladilar bebeğin kalp atisi 200u geciyo sonra bir anda 50ye dusuyo ama ses gayet normal atimlarda doktorda oyle diyor ay varya bi kasildim en gec pazartesi gel kendi doktoruna gorun dedi. İnsallah pazartesiye kalmaz hayirlisiyla saģlıkla doğar da kızım kurtulurum su salak cihazlardan