36+4. Günümüz bugün haftaya cuma tekrar kontrole gidicez ve çatı muayenesi yapacak doktor ama ben nedense normal doğurmak istemiyorum korkuyorum gibide korkmuyorum gibide anlamadim kendi hissimi de ama sezeryana daha yakınım normal tabikide en sağlıklısi ama dikiş olur orası açık kalır gibi endişelerim var ve benim alt bölgem çok ince doktor muayene ettiğinden ince olduğunu söylemişti zaten oraya zarar vericek diye korkuyorum doktorum normal doğuma yatkın tabikide ama ben çok aşırı kararsizim kendi isteğimle sezeryan olursam biseyden pişman duyarmiyim diyede endişeliyim çıldıracam artik kararsizliktan