Bugün kontrolüm sondu, pazartesi sabah 10 aç bir şekilde gitmek şartıyla yatış verildi, bebek iri kolay olmicak ittiricez bakalım dedi normal olsun diyede kilosunu sabit tutmaya çalıştık 2 haftadır, inşallah normal olacak darısı bekleyenlerin başına🙏🏻