Minnakkurabiyeveannesi27 Rusnam kuzum amh değilde FSH yüksekti benim tüp bebek felan dediler hatta hamile kalman zor olur dediler çünkü eşimin de sperm sayısı düşüktü Ama çok şükür bir doktor kafanı takmazsan olur dedi dediği gibi de yaptım ve çok şükür hamileyim
Hayal95 Rusnam Benim 6.6 cıktı ben daha muayene gidemedim galiba bende polikistik var ve 10_12 tane doktora muayene oldum hiçbiri anlamadı