hulyakeser 33+2 yim 1976 gr idi biraz narin yapıya sahipmişiz protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum karın çevresi 1 hafta geriden geliyor, takipli olduğum hastane 2300 kg altı doğumları devlette yaparsın dediği için korkuyorum bebeğimin sağlığı yerinde yoksa korkmazdım, inşallah 2300 üstü doğururum 37-38.haftaya kadar sizce 3.000 kg olur mu?