motherofyourbaby Kızlar merhaba.Ben emziriyorum uzun zamandır nohut falan yemiyorum ya canım çok çekiyor eşime yemegını yaptım 🤦🏼♀️Az yesem ne olur içine kimyon koyup acaba
Advy26 motherofyourbaby birşey olmaz cnm bence kuru fasülye daha çok gaz yaparda nohut sanmıyorum çok gaz olacağını bnde emziriyorum ama yiyorum da 😊
mommasBoys motherofyourbaby bende çok özledim ama yemiyorum malesef bebem aşırı gazlı kimyonda olsa yemem 😞
Gulcansckn motherofyourbaby valla ben herşeyi yedim hiç sorun olmadı, benimle aynı gün doğum yapan arkadaşım gaz yapan herşeyden kaçtı tüketmedi sonuç olarak bebeği yine hep gazlıydı:)
blueberyy00 motherofyourbaby içine at kimyon sonrada bir su bardağı sıcak suya bir çay kaşığı dolusu kimyon at demlensin ılıyınca az şeker at iç onu normal zamanda da yap gaza çok iyi gelir
motherofyourbaby Advy26 yapmadı mı gaz? Ya ben onceden tadına bakayım demıstım cok fena gazlandım cocukta fena olduda