Aydnnrr Bugün doktora gittim alttan muayene etti haftaya kalmaz doğurursun dedi ✌️😎 ama çok heyecanlıyım sona doğru geldim ama gelene kadar neler yaşadım Allah bilir. Hamilelik süreci değil de psikolojik süreç tabiki. Birde normal Doğuma uygun filan dedi ona da hernekadar korksam da sevindim 😍 buraya geldiğimde 6 haftalık filandı ne ara bu haftalar geçti ah ah 😞 darısı tüm annelerin ve anne olmakşsteyenlere nasip inşallah
Sezensezen Aydnnrr bebeğin döndüğünü hissettinmmi canım mesala tekmeleri hıçkırığı felan nerde hissediyorsun
Teusa Ben de yarın 38+0 ım inşallah, kontrolüm var bakalim ne olacak, 2 hafta önce açılma var demişti ama 🧚 ayy çok değişik ya. Önceden her ay kontrole gidiyorduk bidahaki aya kadar bekliyorduk, şimdi ne olacağı belli değil ya bı tuhaf geliyor :
Mavilio2 Aynı günlerimiz 38 yarın bende kontrole gidicem büyük ihtimal Altan’da bakar senin altıdan baktığında çatala oturdun mu ne şekilde baktı açılman varmı
Aydnnrr Mavilio2 çatala koydu el ile kontrol etti sadece çok az acıyor ama bir kaç saniye kontrol ediyor sakin olmalısın sadece 💕
Srfe_01 Aydnnrr bizede dua et bızde sağ saglım kucağımıza alalım benımde dualarım senınle ınsallah bır sancısa kucağına alırsın yavrunu ❤️