Cigalde Kızlar bugün doktora gittim 32+5deyim suyumun az olduğunu söyledi amnioşur testi falan yapıldı bi sıkıntı yok ama ultrason baktığında az dedi pazartesi tekrar kontrole gideceğim böyle bir durum yaşayan varmı?
makbule17 Cigalde ilk doğumumda 33+5 te suyum azdı erken doğum oldu şimdi kızım 2 yaşında havuç suyu için hemen yükselsin ben bilmiyordum havuç suyunun suyu yükselttiğini bilsem içerdim erken doğumda olmazdı