Benim doktorum vitamin yazmadı bana ilk başta sonra bi tane yazdı arada alırsın dedi gerek görmedikce yazmıyor. Son aylards kan eksikligi demir eksikligi oluyor belki dmeir hapı yazar cok düsükse icirmiyor serumla hallederiz bi kerede dedi doktorun dogal dogumcu olmasıda cok önemli