Nrd34 33. Haftamda doktorumu seğiştirip sğhendan hanıma gittim ilgisinide bilgisini de çok begenden benimle çok ilgilendi kilo olayı evet bebek ve sizin sağlığınız için takılıyor biraz ama deneyimi vs baya iyi bir doktor özel muaynaneye gidiyordum eğer rahatsız olup bir denemeseydim sühendan hanımı bebeğimi 2 şubatta sezeryanla dönmez dedi alcaktı tam 16 gün önce ama bebeğimde dönmüş ve 18 şubattan önce doğum gözükmüyor dedi sühendan hanım. Normal doğum düşünemyip dediklerini yapmadığınız taktirde zaten gitmeyğn anlaşmanız imkansız ama ben özel bir doktora gidip 2 katı ücret öderken herhangi bir ilgi görmedim sühendan hanım elinmi şiş gözünde ne var neden öyle oturuyorsun şunu yedin mi bu yermisin gibi en ince detayına kadar ilgisini eksik etmedi sağolsun mizaç olarak yapısal sert bir durusu var sizin elektirik alıp almamanızla alakalı bence tamamen yaklaşım ve beklenti işi sevmeyeni itici geleni kadar sevenide çok ben sevenlerin den oldum ve inanın öyle abartıldığı kadar da beklemedim 30 40 dk ya bekledim ya beklemedim diyebilirim hemde akşam saati gittim. Sonunda aldığınız hizmet iyi olacaksa neden beklenilmesin ki bence değer geçmişini künyesini araştırdım çok başarılı bir doktor nprmal doğum yanlısı 2013 yılına kadar bursanın yarısından fazlasını doğurtmuş kadın zaten daha nasıl bir deneyimi olmalı ki çok açık sözlü ben memnun kaldım dediğim gibi beklenti meselesi 🙏