Poncikk10 canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sana da. Hiç korkutma gözünü çok rahat ol çok rahat gir. Kısa bir nst çekilip serum takıldıktan sonra ameliyathaneye iniyorsun. Orda zaten ne yapman gerektiğini sana söylüyorlar canım. İğnenin çok acıttıgını söylediler mesela. Asla acıtmıyor. Omuzlarına çöktür yorgunmuş gibi olabildiğince aşağı bastır diye yönlendiriyorlar zaten. Gerçktende çok hafif bir ağrı oluyor. Sonra anında ayağına bir sıcaklık yayılıyor ve uyuşuyorsun zaten devamında ayağını onlar kaldırıp indiriyor. Karıncalanma gibi bir his oluyor. Bebeği çıkartmaları 3-4 dakika sürdü. Ve hiçbir şey hissetmedim. Sadece oğlumun ağlamasını duydum bir anda ve bitti mi ne çabuk diyebildim yani. Sonra ki dikiş kısmında da gerilme çekiştirme hissediyorsun asla acı yok. Devamında zaten odaya çıkarttılar ve 15-20 dakika sonra oğlumu getirdiler. 4-5 saat hissizlik devam etti sonra yürümek için kaldırdılar. İlk kalkışta bir ağrı oluyor ama yine o da dayanılmayacak bir ağrı değil. Zaten o kadar saat yatıp doğrulamadıgın için bir an önce ayaklanıp bebeğini kucaklamak istiyorsun. Sürekli ağrı kesiciler yapılıyor. Kısacası ameliyat çok kolay. Sonrasında biraz ağrılı bir süreç kendi başına doğrulamamak bebeğini alamamak kalkamamak vs biraz can sıkıcı ama ilk yürüyüşten sonra o da hafifliyor. İşte böyle 🤗