Minaliy benimde bugün yumurta toplamam oldu Altunizade ye cem hocaya gidiyorum bende.. karnın şişiyor ilk canım o iğnelerle ağrıların oluyor… Gonal-f vermişlerdir onunla yumurtalar büyüyor 2 güne 3 güne bir çağırıp takibe alıyorlar yumurtani.. 3. Gidişinde falan cetrodite veriyor o buyuyenler erken çatlamasın diye… Bütün yumurtalar istenilen boyuta gelince size saat söylüyorlar çatlatma iğnesi vuruyorsun ama bu iğne çok felaket bir iğne ben çok ağladım 🥺 en pahalı iğne gonal - f canım.. vitamin ilacı kullanıyorsun bu dönemde… Çok tavsiye edilecek bir şey yok aslında bu dönem de 😖