Funday35 Kızlar 3. Gebeliğim 2 gün önce oğlum çok haraketliydi maşallah ilk defa gün içinde sürekli hissettim 2 gündür hissetmiyorum ya vuruyor çok hafif olduğu içinde hissetmiyor olabilirim sizce normal mi ?
_101422_ Funday35 bende yarin 18. Haftaya giricem dün cok net hissettim hareketetlerini ama bugün hic hissetmedim bende tedirgin oldum
Suzanne Funday35 normal bence 25 haftalık hamileyim iki gündür çok az hissettim bugün hareketli ki sizin daha haftası da küçük normaldir canım
BirPatiSever Funday35 ben de o dönem 2 gün hissedip 2 gün hissetmiyordum. Moralim bozuluyordu. Normal bence o dönem için
Klcaysgl Ben de 18+6 haftaliğim daha hissetmedim cok heycanlaniyorum hissetmek için çildiriyorum resmen 😅
Funday35 _101422_ Bu haftalarda düzenli hareket olmaz biliyorum ama gün içinde 1 kere bile hissetmedim bende tedirgin oldum açıkçası
Funday35 BirPatiSever Sizlerden duymak daha iyi geldi teşekkür ederim az önce hissettim ama çok hafif vuruyor o yüzden sürekli hissedemiyorum galiba ☺️