Senaaksac canım benim adeti 5 gün geçince 216 çıkmıştı sonra iki güne bir 380-646-1368 diye devam etti bende sevindim artıyor diue 2 gün önce kadın doğuma gittim keseyi gördük ama kalp atısı için 2 hafta sonraya verdi doktor bana daha çok yükselmesi lazımdı gelişmeye bilir dedi ve daha önce de gelişmedi diue kürtaj oldum aynı şeyi yasıcam diye cok korkuyorum umarım hersey güzel olur sizin içinde