Haton benim de başıma şöyle bir şey geldi. İki hafta önceki kontrolümde bebek kilosu 2900 gr dı. Geçen hafta (37+4)doktor 3340 gr dedi ve bacak boyu mesela 39+6 haftalık bi bebeğe göre çıktı 2 hafta önden gitmeye başladı yani, şok oldum. Bir haftada nasıl 400 gr aldı hızlı almaya başladı doğuma kadar cok alcak diye endişelendim açıkçası. Neyse. Bugün 38+4 oldum yine gittim şehir hastanesine gidiyorum başka bi doktor denk geldi. Ekrana bakarken sanki bebeğin ölçümünü diğer doktora göre daha dar alıyordu. Hemşire kağıda 37 hafta bilmem ne gün yazmış bacak boyuna. Kilo sormayı unutmuşum. Neyse geri döndüm doktora söyledim, çocuğun boyu kısalacak değil ya 😅 doktor da ölçüm farklılıj gösterebilir endişelenecek bi şey yoktu normaldi ölçümlerin dedi. Yani demem o ki üst üste sürekli bebeğiniz düşük ölçümlü çıkıyosa bilemem ama doktorlar bazen acele ediyo geniş ya da dardan alıyo ölçüyü, dolayısıyla kiloyu da farklı hesaplayabiliyo bilgisayar. Sonuçta bebeği tartıya koyup tartamıyokar tahmini bi kilo ölçümü