Alka Kızlar nst ye ne zaman girsem çok kötü oluyorum . 37+6 bugün . Girdim .bugünden beri çok kötüyüm ya . Eve geldim kustum felan . Sizde böyle bir şey oluyor mu. Zaten cihaz takılıyken bebek aşırı hareket ediyor .
Anne3434_ Alka belki mideniz kötü oluyordur uzun süre yatınca bebekte çok hareket ediyorsa midenizi rahatsız eder
cennetkokulum_ Alka bende de öyle olurdu açılma olduğu zaman olurmuş bu tür durumlar doktorum öyle söylemişti doğum yaptığım gün çatı muayenesinde
Alka asyaninanneyim Kahvaltı yapıp mi gidiyorsun canım . Bana tok gel çikolata ye su iç felan diyorlar .
Alka cennetkokulum_ Canım 37+6 bugün . Hala bakmadı çatı muayenesi yani. Nst de normal bı sıkıntı yok suyu felanda normal.. ondan bakmıyor herhalde .
cennetkokulum_ Alka benim çatı muayenem 39 haftada oldu o günde doğumum oldu açılmam varmış hatta ben de kusmustum ultrason muayenesine bakamadı bile hatta nst bile çekinememiştim midemin bulantisina