Strese sokma kendını onemlı olan da o streste vucudu etkılıyor. Yumurtlama zamanını tutturursan o zaman buyuk olasıklıkla olur adet bıtımınden sonra ama hıc gelmeyecek azıcık bıle bıttıkten sorna 2 gunde bır ılıskıye gırmelısınız ve hemen kalkma 3 4 saat ne kadar sure yatarsan hepsinde boyle yap yumurtlama zamanına muhakkak bırı denk gelır kı gununde bıle denk gelmese sperm canlı kalıyor 1 gun o yuzden 2 gunde bır olunca gene hergunmus gıbı oluyor ama bazıları dıyor ya hergun ozaman sprem sayısı azalıyor ondan 2 gun de bır deneyın. Kusura bakma biraz açık konustum ama bende boyle kaldım hamıle inşallah Allah nasıp eder bıran once sana da canım 🙏