[silindi] Özellikle bugün ayağa kalktığımda baş dönmesi ve kollarımda uyuşma var. Çok halsizim. Böyle yaşayan var mı? Çok rahatsız edici resmen kalkamıyorum.
12mommy [silindi] halsizlik normal ama uyuşma varsa doktoruna söyle kalsiyum eksikliği der muhtemel bana hep öyle dedi bende ilaç kullandım hatta çünkü bebeğim büyüdükçe içerde benim hep uyusmalarim arttı
[silindi] melkaydnnn kan değerlerinize en son ne zaman baktırdınız doktor benim vitaminlerime bakmamıştı sadece hemogram bakmıştı ben sanki değerlerim düşmüş gibi hissediyorum genelde uyuşma o zaman oluyo bende
melkaydnnn [silindi] bende uyusma yokta hafif yorgunluk vardi bugun ama 2 gundur cok yorulmustum ona bagladim ben