merhaba arkadaşlar 🌸 benim öğleden beri adet gibi hafif bi ağrım var düzensiz öyle sancı vs yok ama sanki her an adet olcakmışım gibi bi ağrı var alt tarafdan hele kendimi çok garip hissediyorum 2-3 gündür bel ağrımda var biraz bu arada açılmam yada nişan, su gelmesi vs yok hafifde miğdem bulanıyor sizce neden öyle oldu normalmi bu haftalarda 😬