aras19191919 bende 17 haftada kalbinin durdugunu öğrenip olmuştum. ilaç derken ilaçla düşürmemi sadece acaba? ben kürtaj oldum öncesinde dil altı gibi birşey verdiler kese komple aşağı doğru toplandı yarım saat içinde uyutup almışlardı. hiçbir şey hissetmedim. sonrasındada ilk bi ağrı olmuştu onada ağrı kesici yaptılar geçmişti birdaha da ağrıda yaşamadım. Hakkınızda hayırlısı olsun, sağlıkla gelecektir kısmetini 🌼