Esraates canım bende senin gibiydim er kontrolden önce acsba kalbi durdumu yaşıomu diye düşünüp dururdum sanki kötü şeyler hep benim başıma gelicekmiş gibi hissederdim. Taa ki bebeğimin hareketlerini hissedene kadar artık hergün hissettiğim için yaşadığını biliyorum. Yani bu düşüncelerin bence her hamile insanda vardır yanlız değilsin🤗