butterfly4 Arkadaşlar bazı d vit içinde K2 de var. Siz D3K2 olanlardan mı yoksa sadece D vit olanı mı kullanıyorusnuz
Blossom butterfly4 D vitamini oranınız olması gerektiği seviyedeyse K2 ile kullanmalısınız. Düşükse sadece D vitamini kullanmalısınız.