Meraba arkadaşlar 4 aylık gebeyim dün gece sırttımda ağrı şiddetli bir şekilde oldu kasıklarıma kadar ağrı oluyordu dün gece acile gittim kanımda enfeksiyon vardı kusma yoluyla bulaşmış olabilir dedi doktor düşük tehlikem yok çok şükür sizce bebeğe zararı ola bilir mi biraz korkuyorum halende enfeksiyon var kanımda