furkaninannesii
Dün doktora gittik işte randevum yoktu dedi çok yukarı ebeler baksın ebe baktı açıklık yok nst falan bağladı kalp atışları güzel sancı vs yok muayeneden sonra da kanama gelebilir korkma dedi doğum yaklaştığı için kanama olabilir dedi ama regl kanaması gibi çok olursa suyun gelirse ağrın sancın olursa acil gel dedi hareketlerini takip et dedi çünkü karnım hep sert benim dedi sancın mi var dedi hyr dedim o hep sertt dedim zayıfsın ya alanı dar belki ondandır dedi takip et hareketlerini dedi
okadar 🤷♀️