Sedaa0 5+5 im bulantim başladı ve baya kötü bi şekilde baş ağrısıyla birlikte sizin ne zaman başladı normal mi
Almigok Sedaa0 Normal 6. Haftada kusmayla beraber başladı 10. Haftada yavaş yavaş biseyler yemeye başladım
Almigok Sedaa0 prilam Dr yazdı doktorum yalnız günde 1 tane aç karnına yazıyordu öyle fayda etmedi sabah aç 2 tane gece uyumadan önce 1 tane biraz daha rahatlattı
Ftmasl 6 haftalığız ve 5 haftalıkken başladı şu an daha da ilerledi bulantılarım ilaç verildi ama faydasını görmedim
Klcaysgl 7 haftalikken başladi kusmalarim 15 haftama kadar devam etti prilam kullanarak biraz oldum 18+6 haftaliğim çok şükür iyiyim iştahliyim da kusmam yok şükür inş sizin de en kisa zamanda gecer bulantiniz
Masal_duru21 Sedaa0 you tubede prilamın ne kdar zararlı oldugu işe ilgili video var kusmayı önlüo ögürmeler ve bulantı daha devam edio kullansanız bile
Sule_sc Sedaa0 8 haftalığım yaklaşık 4 5 hafta oldu bulantı çekeli gün geçtikçede artıyo benimde.Su bile içemiyorum bırak yemek yemeyi bende çok zor atlatıyorum
Hilalbasak Masal_duru21 valla cnm bende kullaniyorm ilk zamanlar hic işe yaramadi yine kusuyordum .Simdi 36 dayim hala kullanuyorm kusmaui engelliyor ama bulanti oluyor yine onu kesmiyor bence