Rmyskrkus
Kızlar nezaman korse kullanmaya başladınız ben bel altına kadar yüksek bel tayt aldim
Rmyskrkus
[bilinmeyen] olmadım canım daha ilk bebeğimde anneme korkumdan bağlamadım 3. Gün ikna ettiler çarşafla sıkıca sardılar öyle yürümem hareketlerim rahatladı için boş olduğu için sağa soladondukce dikişlerin çok agriyor ama sıkınca rahatliyorsun
Rmyskrkus
[bilinmeyen] çarşaf ile saldırmasam kalkamıyordum yok canım o 3 sene önceydi şimdi 32 haftaligim ekim 2 de doğum
Rmyskrkus
Doktorum ilk haftadan sonra kullan demişti ama bilmiyorum